Fototävling avgjord!

Ja, mina kära läsare.
Denna gång tror jag bilden var svår eftersom det var så få som svarade.
Bilden såg ut så här:



Och det här var det:




Och ni som svarade var väldigt duktiga:
Fru W: Flingsalt
BodHal: Liten kudde mot fukt som finns i handväskor(eller tepåse för minigrisar)
JB's: Flingsalt
Rickardo: Flingsaltkorn
Fröken N: Tepåse (den där nya sortens tepåse)
Dottern: Flingsalt (men hon är diskad för hon har fuskat)

Det innebär att den som var först med rätt svar har vunnit första pris. Och det är Du Fru W, för jag hade knappt lagt ut tävlingen så svarade du fort som blixten.

Priset den här gången är:

  • Nästa gång vi jobbar lördag bjuder jag på lunch och en bira till maten. Gissa var vi ska äta???

Stort grattis till alla som gissade rätt och jag kan säga att jag också hade gissat på tepåse om jag hade deltagit i tävlingen.

Nu har jag jobbat så mycket och försummat min familj så nu ska jag ta hand om dem resten av veckan. Det började nu ikväll med att jag storstädade hela lägenheten på 1 ½ timme. Så i morgon blir det god matlagning och kanske lite baka kaka.

// Najno

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback