En massa saker som hänt

Ja, var ska man börja? Jag har haft STORA, JÄTTESTORA problem med att blogga från mobilen. Ännu ett i-landsproblem, men det bjuder jag på.

Etzlerskan har fått sitt tröstpris från fototävlingen. Det blev en gottispåse från Designtorget, en av mina favvoaffärer inklusive Apoteket.



I fredags var jag med tjejerna på jobbet på Hamburger Börs för första gången i livet. Det var showen "Oslagbart" med bl a min favvo Niklas Strömstedt. Han är så söt - och bra.

Innan showen gick Bodhal och jag och shoppade och fikade på NK.
Gissa vem som åt vad?

image description

Jodå, jag åt bullen och Bodhal åt den pyttelilla biskvin. Töntigt liten var den.

På lördagen var det stora dagen jag väntat på en månad. Jag och fyra av mina allra bästa vänner träffades hemma hos mig och käkade lite mat, pappa hämtade i taxibuss och sen begav vi oss till Cirkus för Lena Ph:s show. Alltså, fy fan vad hon är bra och snygg. Vi konstaterade alla fem att hon är lika gammal som oss men ser ut som en 25-åring i kroppen. Och det är bara Lena PH som kan sjunga "Dansa i neon" i kroppsstrumpa utan att det blir patetiskt.


Taxin/pappa hämtade oss och sen fortsatte vi dricka vin och ha kul hemma hos mig resten av natten.

Tack alla tjejer för en underbar lördag!

På söndagens förmiddag tvättade jag bort mitt gamla smink för vi skulle på middag hos farmor. När jag böjer mig över handfatet ser jag något i ögonvrån:



Halkgrodorna har rymt från Ekillavägen till Lyckostigen. Ja, de vill ju användas till det de som ska, nämligen att förebygga halkolyckor i badkaret. Gud vad jag har skrattat åt det här.

Middagen hos farmor blev trevlig och i hennes lilla hiss, som för övrigt bara tar tre personer, satt denna lapp uppe:



Väldigt familjärt hus farmor bor i.

Och här har Lasse målat klart:


"Se, det var väl kul?!", som de sa förr när reklam bara fanns på bio.

//Najno

Kommentarer
johanna säger:

Jajamensan! Nu har jag fått paket minsann :) Tackar för det! Disktrasehållaren är redan uppsatt!

/j

2011-10-12 | 12:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback