Kvällsnöje avslutat

Vårt nya kvällsnöje har nu avslutats med det första pusslet på 1000 bitar.

Det var ett riktigt lagarbete förutom mannen som inte gillar pussel.



Nu ska det klistras på ram och sättas upp på toa.

Och medan vi funderar på hur det ska gå till (vi har nämligen världens minsta toa) så börjar vi på nästa pussel.

I helgen skulle vi äta fint och fick sätta upp ett extra bord eftersom det ordinarie var upptaget. Tur att vi har ett stort matrum.

Förra helgen var mamma, jag och dottern i stan. En härlig tjejdag med avslutning på en underbar restaurang. Mor tog ett glas vin till maten (jag körde) och sen fick hon klänga lyktstolpe på vägen till garaget.



OBS: Bilden är inte ett montage! Min fina mamma!

På kvällen var vi på kyrkogården och mindes de som inte längre är med oss i jordelivet.

Otroligt vackert med alla ljusen (och lite läskigt):



Den här veckan känns som om det blir en bra vecka. Den har iallafall börjat med ett väldigt spännande projekt på jobbet, som jag ska sätta tänderna i ordentligt från och med nu.

Dottern påminde om att den 24/11 föll den snö, som sen skulle ligga kvar ända till mars i år. Se, det var en riktig vinter det.

// Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback