En dag som vilken som helst

Vaknade 12.21!!! Hade nog sovit för länge för jag kände mig trött.
Gick en timmes promenad med hunden som träffade en kompis att springa med. Ju lerigare hon blev desto fler lerpölar hoppade hon i, så det blev schampo och balsam i badkaret när vi kom hem. Nu har vi en fluffig hund igen.
Långt telefonsamtal med bästa kompis och därefter snabbt till Arlanda för att kram på bästa Sus och sen fika med nya vännen fröken N.
Jag lyxade mig och åkte Arlanda Express och lekte att jag var affärskvinna på väg till viktigt uppdrag.
Viktiga uppdraget var att jobba som publikvärd och få höra Shirley Clamp, Carola, Tommy Körberg och Salem al Fakir. Visserligen utanför salen men ljudet var perfekt för mina öron
Skönt jobb jag har!!!
//Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback