Sköna söndagen

Herregud så trött jag var i morse. Men jag kom i tid till jobbet och trots att jag glömde sminka mig gick det fint ändå. Lite piggare blev jag av att lyssna på våra sommarmusiker i vestibulen. En percussiongrupp som var helt otroliga.

Inte illa med härlig musik på jobbet:



Efter jobbet åkte jag hem och fortsatte sen med familjens övningskörare till Sigtuna. Vi skulle ta en glass på Våfflan men det blev middag på Kopparkitteln istället. Mycket trevligt!



Fläskfilé Oscar med kräftstjärtar! Mums!

Hemma har vi så fint i hallen efter lite rensning på hallbyrån. Tavlan på väggen fick vi av våra kompisar på 30-årsdagen. Den passar utmärkt där den sitter nu.



Till och med hundgodiset ligger i en fin burk.

// Najno

Kommentarer
Wibson säger:

Åh vad fint!!!Låter som väldigt gott...kräftstjärtar och Oscar!

2011-08-01 | 00:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback