Min sommar 2011

Vilken härlig sommar jag har. Den började med en hejdundrande fest med våra vänner för att fira Oves och min 30-åriga ihopdag.
Fan vad kul det var med fest. Vi var klara vid halv fyra på morgonen och då återstod det här:


Sen började semestern med att jobba på bröllop den 2/7. Det var kul och väldigt arbetsamt.



Sen fyllde mamma år och det firade vi med picknick i Hagaparken. Där joggade massor av människor medan vi åt god mat och drack skumpa. När den fjärde tjejen med svart armbindel för IPoden springer förbi oss säger mamma på fullaste allvar:

- Men varför mäter alla som joggar sitt blodtryck?

Ja, ja det är inte lätt att fylla 63 år och inte hänga med i teknikens värld.

Därefter var vi hemma lite grann och sen åkte vi till Siljansnäs:



Vi hade faktiskt fint väder utom en dag och då var ju dottern ute med kameran och fotade vattendroppar på bilen. Nåväl, vi fick besök av the JB's och då var det som om min förkylning flög all världens väg, men den kom tillbaka när de åkt hem.
Vi hade det underbart däruppe och åkte hem nöjda och glada.

Strax därefter åkte vi en gemensam SPA-helg i Rånäs slott för att fira dotterns födelsedag lite i förväg.



På väg till en vansinnigt god tre-rättersmiddag.

Därefter åkte vi hem och skickade ett enkelt SMS till familjen om middag den 19/7 för att fira Soffi. Vi tänkte att folk var på semester och de som kunde och ville fick komma. Vi blev 17 stycken och värsta sommarbuffén fick jag till.

Sen blev det ovanligt tyst och stillsamt hemma för då åkte dottern till Västerbotten med kompisar och deras föräldrar  och jag saknar dottern så himla mycket. Tänkte först att det blir skönt att vara ledig utan barn, men ack vad jag bedrog mig. Längtar jättemycket till hon kommer hem på torsdag.

Ännu en fest har vi hunnit med och det var grillfest med bästa kompisarna sen länge tillbaka. Vi grillade så det stod härliga till och vandrade hem morgonen efter och mötte tidningsbud och folk som skulle jobba.



Ja, här har vi inte legat på latsidan alltså.

Ska skärpa mig med uppdatering av bloggen, jag lovar.

// Najno

Kommentarer
Anki säger:

Snacka om värsta partysommaren!!! Härligt, härligt. Kram fr Anki på väg mot Skåne :)

2011-07-27 | 13:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback