Tuff tuff tuff nu tåget går......

Idag har jag en stor del av dagen åkt kollektivtrafik. Inte så kul tänker ni, men det är faktiskt riktigt skönt när man åker på sådana tider att pendeltåget ser ut så här i kupén:



Det var bara att njuta och titta ut genom fönstret:


På sträckan Upplands Väsby-Rosersberg kändes det som om jag åkte förbi en svart-vit film. Inte en gnutta färg så långt ögat nådde.

Min förmiddag:
Buss till Märsta station
Tåg till Södra station
Promenad till Mosebacke torg
Promenad till Slussens t-banestation
Tunnelbana till Stockholms central
Pendeltåg till Märsta station
Buss till Arlanda flygplats
Träff med Suset tillsammans med insmugglad hund. Hundar är totalförbjudna på Arlanda om de inte är ledarhundar.
Buss till Märsta station
Byte till buss till Lyckostigen.

Man kan inte säga annat än att jag utnyttjar mitt månadskort hos SL bra.

// Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback