Dan före dan före dopparedan

Fan, jag hade ju bestämt mig för att inte vara julstressad.
Jag tror helt enkelt att det är Ernsts fel alltihopa. Han pysslar flera gånger i TV denna vecka och har man som jag dessutom tittat på Leilas Jul i TV4 får man ju sån julångest för att det inte är lika pluttinuttigt hemma hos oss som hos dem så man får spader!

Jag hatar "lyckliga" människor med snyggt kök!

Så, nu var det sagt, nu känns det mycket bättre.

Dottern och jag har idag ägnat nästan hela dagen åt att slå in julklappar. I bakgrunden hade vi - som vanligt Peter Jöbacks julskiva.

Det finns säkert dem som hatar glada människor som packar in julklappar till Peter Jöback i bakgrunden.

Vilken tur att vi är olika.



Grattis till min kompis Elisa som fyller år i dag, i morgon fyller hennes dotter Lina år och på självaste julafton fyller Fru Svensson Svensson år.
Tre toppentjejer tre dagar i rad - ett stort HURRA för er!



I bakgrunden ser ni Anna-Stina Läppglans och hennes kompis på pianot.

// Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback