Tempererad torsdag

Ja, idag var det så varmt att KD och jag gick ner i källarförrådet på jobbet. Där lyfte vi kartonger som galningar och blev ännu mer svettiga. Fy satan vad läbbigt och ha sådan handsvett att kunderna nästan får buckliga biljetter av mig.

I vårt fönster har idag detta hänt, titta noga på bilden:



Jo, det är sant, det stod en rätt välbyggd kille i fönstret mittemot och målade väggar med bar överkropp. Det händer alltid något i vårt fönster, jag lovar. Synd att jag inte jobbar i helgen för då går Pride-tåget förbi oss.

Kvällen avslutades med Griegs pianokonsert. Helt ljuvligt och konstigt nog kände jag igen den. Jag som inte kan ett skvatt om klassisk musik, men lite finns tydligen i bakhuvudet.

Nu ska jag äta nattmacka med mannen i mitt liv och i morgon bitti ska jag sova länge för nu är mina åtta dagar på raken avklarade på jobbet. Nu väntar tre dagars ledighet.

// Najno

Kommentarer
sofia' säger:

Jag ska faktiskt också äta mackor!

2011-08-04 | 22:17:21
Bloggadress: http://sofiafw.blogg.se/
Anonym säger:

Du är värd alla mackor

2011-08-04 | 22:57:25
W säger:

Du är värd alla mackor i världen men är du verkligen värd att vila ögonen på killen i fönstret...

2011-08-04 | 23:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback