Singin' in the rain

Jomen oj, vad det har regnat och åskat idag.

Tog en lång promenad i morse innan ovädret och sen ville varken hunden eller jag gå ut något mera.

Efter det blev det hopp i soffhörnet och titta på just "Singin' in the rain" från 1952 med Gene Kelly. Åh, jag verkligen älskar amerikanska 50-talsfilmer i färg.



Dessutom hade jag glömt bort att den är riktigt rolig.

Sen lekte jag husmor och gjorde helstekt fläskfilé med chili och rosmarin. Pommes och sallad till det.
Fan, jag glömde ju vinet. Ja, ja, det gick lika bra med tropisk lättdryck.

I morgon är en ny ledig dag och då får vi se vad som händer. Kanske ska jag stoppa trafiken här i Märsta också?

// Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback