Fri fredag

Åh, vilken dag!

Sova tills jag vaknade. Varm och svettig hundpromenad, men gud så skönt det var.

Därefter optikern, inte lika roligt eftersom att bara byta glas kostade 8.000:-. Tack Ove, för att du är så generös. Jag älskar dig så. Fast det vet du redan.

Efter att ha lagt ut åtskilliga tusenlappar på glasögon och linser tog vi en skitlång promenad tillsammans och kollade på alla som badade vid vårt utomhusbad. Skönt för dem, svettigt för oss.

Sen föreslog mannen att vi alla tre skulle avsluta semestern (han har varit ledig en och en halv vecka längre än jag) med ett krogbesök.
Ingen bangade och vi gick till vår relativt nyöppnade kvarterskrog som heter Krogen Lite Till.

Där åt vi god mat, drack gott vin, öl och Sprite och sen rullade vi hem.



Nu ska jag lyssna på Patrik Sjöbergs Sommarprogram.

// Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback