Bästa tisdag

Dagen idag var ingen vanlig dag, den alldeles speciell. När man får arbeta med människor som uppskattar ens blotta närvaro då värmer det så himla skönt i hjärtat.

Dessutom var det en kund som idag sa:

- Du är alltid så himla glad och trevlig mot alla kunder.

Jag vet i och för sig att jag försöker vara trevlig mot de flesta, men han sa det så plötsligt så jag rodnade.

Och jag som är så flammig i ansiktet just nu blev ju helt kamouflagefärgad i nyllet.

Senare under dagen fick kollegan KD för sig att köpa en ryggsäck (hon ska till Grekland i september) och på vägen råkade hon gå förbi Vetekatten. Så hon kom tillbaka med det här:



Så tack PW och KD för en underbar arbetsdag!



Efter jobbet ringde pappa och var på väg hem med sin taxi från stan. Så jag fick åka taxi ända hem till dörren!

Tack käre far för att du är så omtänksam.

Och tack Peter Jöback för att du var på TV ikväll.

Nu ska jag sova som en prinsessa, för igår natt somnade jag inte förrän c 02.30. Alldeles för sent/tidigt.

// Najno

Kommentarer
Pernilla säger:

Tack själv för en underbar dag :-)

Du é bara bäst!!

2011-08-16 | 22:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback