Kul på jobbet

Tack mina underbara arbetskamrater för att ni är så himla bra, kul och glada!
Idag när jag kom till jobbet möttes jag av sång, tårta och blommor. Jag blir gråtig bara jag tänker på det.

Tårtan var bland det godaste jag ätit:


Krokantbotten med kola- och chokladkräm. Jag åt mest av alla!

Blommorna står nu så vackert i vardagsrummet och doftar så gott:


På två röda var det inte mycket kvar av tårtan. Tur att jag jobbar med gottisgrisar.


På tåget till jobbet såg, och framförallt hörde jag att det inte bara är jag som spelar spel på tåget:


Killen hade värsta volymen på och det blingade och plingade hela resan. Han klev på i Väsby och gick av på Centralen. En riktig rysare till resa idag alltså.

// Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback