Hängig dag

Typiskt! Jag är ledig idag och hade en lång lista på saker jag vill göra. Men är så hängig och trött och ont i skallen så det blir att flytta sig från datorn till sängen och TV:n. Har nu avverkat Top Model, Ellen de Generes show, lite Oprah och sen klargörandet av årets nobelpristagare i litteratur, Mario Vargas Llosa. Tror inte att jag läst något av honom. I alla fall inget jag kommer ihåg så här.

Jag känner att jag nu bara accepterar att jag är trött och ska försöka att inte streta emot och göra en massa nyttiga saker.

Förnöjsamhet är ett underskattat ord helt enkelt.
Jag är nöjd. (men trött)

// Najno

Kommentarer
Anonym säger:

Love you!

2010-10-07 | 23:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback