Börjar bli sjuk.....eller inte

Hoppas det inte stämmer, men i morse vaknade jag visserligen utvilad men med ont i halsen och stel i lederna och febrig.
Usch och fy alltså!

Tur att min man är frisk och kunde bjuda på äggmackor till frukost.
Och dubbeltur att världens bästa dotter har moppe och kan åka och köpa kebab med vitlökssås till middag.

Igår kväll hade mannen i mitt liv och jag en romantisk middag på tu man hand.
Tre rätter av fyra orkade vi med, sen var vi både onyktra och mätta.

Hösten närmar sig och härom morgonen såg busshållplatsen ut så här:



Frosten hade precis börjat smälta. Gräsmattorna var vita och träden färggranna. Åh, vad jag älskar hösten, det är så vackert och man andas så bra.



// Najno


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback