I'm back!

Till alla mina nio trogna läsare. Jag är ledsen att jag inte skrivit något på så länge men här har det varit fullt upp med två hundar, massor med jobb och sena kvällar och dessutom en förfärlig musarm.

Anledning att jag har musarm är att jag alltid fastnar vid datorn på kvällarna och spelar mina favoritspel och lyssnar på radion.
En tänkt halvtimme kan oftast bli upp till flera timmar....

Nu har Chilis syster åkt hem och hon är nog lite deppad för idag ligger hon på en stol bredvid mig på jobbet och bara myser. Eller så tycker hon det är lugnt och skänt, vad vet jag?!

Ikväll äter jag middag med min skiftarbetande taxiförande far. Vi hamnar nog på stamstället 9:an och käkar schnitzel. Det ska bli trevligt. Har inte träffat far sen mitten på oktober.

Annrs är det lugnt på tjuvlyssnarfronten. Jag blir mest förbannad över hänsynslösheten att prata högt och skrikigt om vad som helst. Har mest lust att skjuta folk igen på tåget.

// Najno

Kommentarer
Malin säger:

I lööv din blogg! Jag är en av de nio besökarna!

2010-11-13 | 21:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback