Mellandagsrea!

Ja, så tog vi oss till stan trots att vi var lediga, dottern och jag.

Man måste ju spendera presentkorten man fick till jul och rea är ju aldrig fel även om jag nästan aldrig hittar något på rea.

Idag hade jag bestämt mig att enbart titta på reastängerna och inte på det nya som kommit in.
Så det blev två nya toppar från Indiska.

Sen blev det NK och obligatoriska chokladpraliner. Passade på att ta en ego-bild med julgranen i bakgrunden:


Ja, alltså julgranen fick ju inte plats när vi posade.

Gladast i jul blev Chili när vi var hos min farmor igår. Hon fick ett alldeles eget paket med leverpastej. Gissa om hon har ätit!


I rulltrappan på väg till perrongen på Centralen såg vi en vuxen herre med en morotsmössa på skallen. Det var inte ens kul utan bara hemskt:



Dottern och jag borde satsa på paparazzikarriär.

Apropå karriär, dottern har kommit in på sitt första val i skolan efter en termin med obligatorisk närvaro i alla åtta verstäder. Nu ska hon bli hårfrisör. Yihaaa!! Hon ska få öva på mig i morgon....

// Najno

Pssst... NK har slutat med julkulor och jag är skitsur för det.

Kommentarer
Jeanette säger:

Hon får gärna öva på mig också, kram Jeanette

2010-12-27 | 23:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback