Kul jobb man har

I förra veckan var det stort spektakel i det blå huset i mitten av Stockholm.

Showen "Stjärnklart" gästade oss och hade fest in på småtimmarna fem dagar i rad under veckan. Det är Anders Berglund som håller i detta och i år hade han samlat Sveriges bästa artister enligt min mening; Charlotte Perelli, Sarah Dawn Finer, Peter Jöback, Magnus Carlsson och Jerry Williams.

Jag stod i garderoben de dagar jag arbetade och sista kvällen fick jag se hela showen. Visserligen inte på bästa plats, men vad gjorde väl det, jag såg ju allt och framförallt hörde jag allt väldigt bra. Det är, som jag tidigare sagt, en så stor lyx att få jobba i Konserthuset. Jag är så glad åt det.

Här en bild på Charlotte Perelli, samtidigt ett bevis på att hon är så kort att hon inte syns från första balkong, trots att hon hade skyhöga klackar, men sjunga kunde hon!


Det är Charlotte i trappan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback