Da'n före da'n

NU struntar jag i allt som jag inte gjort och låter det bli en härlig jul istället. Ser verkligen fram emot alla stunder med familjen, både Oves och min egen lilla.

Jag skrev igår om skendräktig hund. Så här kan det se ut i vardagsrummet när hon släpat klart med gosedjur och filtar:


Receptet mot skendräktighet är motion och borttagen mat så här har vi motionerat utav bara den:





Hoppas det går över snart.

Ljusen hemma brunner för fullt och ljuskontot är på topp, som vanligt denna årstid:


I eftermiddags hämtade jag dottern hos en kompis och fick en stor jäkla ficklampa i ögonen - det var månen. Synd att det inte syns lika bra på bild om i verkligheten.

Den vita pricken i mitten av bilden är alltså en fullmåne:


// Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback