Sjöhistoriska

Idag har jag jobbat vid Sjöhistoriska muséet, där Kungliga Filharmonikerna hade konsert. Det var DN:s gratiskonsert "I det gröna" med 15-20 000 människor som satt och stod och bara njöt av vacker musik. Pia Johansson var konferencier.
Det kändes som stor lyx att få arbeta i ett myller av folk och med bara bra musik. I love it!

Så här fint var "vårt" tält



Och så här mycket folk var det:


Och även om jag ser väldigt allvarlig ut så var jag glad. Det är min teknik för egobilder som jag måste slipa på:


I morgon är jag ledig och ska provåka med dottern till nya skolan i Blåsut.
// Najno

Kommentarer
Katarina säger:

Hm, du räknade lite fel där, det var ca 30 000 där, har jag hört. Bra jobbat Gomman!

2010-08-18 | 22:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback