Hört på tåget juni-10

Två tjejer sitter mittemot varandra på pendeltåget och de är VÄLDIGT måna om sitt utseende. De speglar sig och fixar sig hela tiden medan de pratar med varandra:
Tjej 1: - A men asså det är skitjobbigt med den här killen. Jag vill ju inte vara tillsammans med honom men inte heller typ såra honom asså.
Tjej 2: Okej ba, men messa honom da
Tjej 1: A vad ska jag skriva ra? Jag tryckte ju bara bort honom när han ringde.
Tjej 2: Ljug och skriv att du sov och inte hörde honom.
Tjej 1: Okej ba, jag skriver väl typ nåt da

Tjej 1 börjar skriva ett meddelande på sin telefon men har problem med stavningen av vissa ord.
Hon utbrister:
Tjej 1: Asså det är så jobbigt...
Tjej 2: Med vaddå?
Tjej 1: Det här med stavningen, jag blir så trött
Tjej 2: Ursäkta, nu bara måste vi byta samtalsämne. Vad tycker du om min frisyr?


Kommentarer
Anonym säger:

Den var bra!

2010-08-18 | 22:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback