Hört på tåget 7/8-10

På väg till jobbet sitter jag på pendeltåget då följande konversation utspelas:

En möhippa pågår och den blivande bruden utklädd i kamouflagejacka och slöja går runt i vagnen och frågar gifta människor om äktenskapsråd.
Hon kommer fram till två killar som pratar med varandra.

Bruden: Hej är du gift?
Kille: Nej, men jag lever som om jag vore gift.
Bruden: Det får duga. Har du något bra äktenskapsråd att ge mig?
Kille: Ja, avsluta alla diskussioner med sex.
Bruden: Och du heter?
Killen Daniel
Bruden: Kan jag få ditt telefonnummer?

Historien är helt sann och alla runt omkring skrattade högt naturligtvis.

Nästa roliga historia ur verkligeheten kommer i morgon.

Kommentarer
Anonym säger:

Lika söta båda två :-)

2010-08-10 | 22:39:50
Wibson säger:

Faan vilken cool bild på dig!

2010-08-14 | 23:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback