En bra tisdag

Fick plötsligt jobb idag, då en kollega var sjuk. Stackars hon och lyllos mig, som fick jobba.
När jag kom hem såg matbordet ut så här:


Pannbiff, potatis, gräddsås och stekt lök blev det till middag, som dottern planerat och lagat.
Det var så gott och som vanligt har jag nu ätit för mycket, bara för att det var så gott.

I vardagsrummet står nu den här buketten:

En tacksam kund kom in med den idag efter att vi tillbringat 45 minuter med att ordna biljetter.
Dessutom fick jag två kartonger med färska hallon från Hötorget.
Det blir alltså glass och hallon till efterrätt idag.

Dessutom kom äldsta bästa kompisen in på jobbet (vi har känt varandra i 40 år!) och vi åt lunch tillsammans. Inte undra på att jag är så mullig, jag äter ju bara hela dagarna.

// Najno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback